Як знати, якщо ваш постраждалим від Телстра біллінг скандал
Опубликованно 27.04.2018 16:03
Ця практика була вчора викрили, коли Телстра був оштрафований на $10 млн за вводить в оману своїх клієнтів.
Оператор схопив за підписання австралійців до сторонньої Преміум пряму оплату послуг, яка була встановлена за замовчуванням на обслуговування рахунків і автоматично списана клієнтів на постійній щомісячної підписки без їх відома. Додаткові звинувачення були легко пропустити, якщо клієнти не тримати закрити очі на їхні телефонні рахунки.
Телстра зібрав 61,7 млн. доларів у вигляді комісій від спірних рахунків практика в період між 2013 і жовтні 2017 році, а витрати, які оплачуються понад 2,7 млн. клієнтів.
Хоча оператор був оштрафований на рекордну суму за реєстрацію, як багато хто, як 100 000 австралійці для цифрових підписок без згоди, всі ці клієнти мають право на відшкодування.
ЯКІ ПОСЛУГИ МІГ БИ ПІДПИСАТИ МЕНЕ?
Хоча плата за цифровий контент з'явиться на свій мобільний рахунок Телстра, оператор не контролює вартість, тому що вони були від стороннього постачальника.
Прямий преміум тарифікація послуг могли б виходити з наступного:
• Рінгтони
• Ігри
• Музичні кліпи
• Голосування на ТВ-шоу
• Участь у конкурсах
• Такі послуги, як додатки Google Play магазин, де клієнти можуть вибрати, щоб платити за утримання їх рахунок Телстра
• Клієнти телстра, які давали нові номери телефонів в період між 2013 і 2016 роках можна було висунути звинувачення за зміст куплена попереднім власником цього телефонного номера.
ЯК Я ЗНАЮ, ЯКЩО Я ПІДПИСАВСЯ НА ЩОСЬ?
Зборів з прямим преміум-тарифікацією, понесені до 3 березня 2018 року, з'явилася б на вашому Телстра постоплатной законопроект в кінці місяця.
Додаткові витрати знаходяться в розділі "закупівлі третьою особою" на ваш рахунок Телстра сенс оператора виплатили контент-провайдера від Вашого імені, то відшкодування витрат від вас.
Де знайти звинувачення на свій рахунок Телстра.
Станом на минулий рік, Телстра доручив подвійної реєстрації по прямой Преміум тарифікація послуг, що означало, що клієнтам були відправлені смс підтвердження, як тільки він був активним.
Клієнти будуть також отримувати щомісячні нагадування, якщо він був постійної підписки.
Телстра пояснив, що в звичайному текстовому хотів сказати: “FreeMsg: Ви підписались на веселих тонах і стягується 8.50 $/тиждень на вашому мобільному рахунку. Для відмови відправте СТОП на 1978905. Довідка: 1-300-955-000".
Відмовитися від одержання послуги, клієнти повинні "відмовитися" або "відписатися" від послуги.
МЕНЕ ЗВИНУВАЧУЮТЬ, ЩО МІЙ НАСТУПНИЙ КРОК?
Прес-секретар телстра Вікі Бреді розповів новини.ком.АС оператора припинила надання нової послуги з передплати і почали зв'язуватися з постраждалих клієнтів з допомогою тексту, електронною поштою, поштою і телефоном, щоб організувати повернення. Близько $5 млн вже повернуто.
“За останній місяць наша команда зв'язалася з багато клієнтів, які зіткнулися з цією вибачитися і запропонувати відшкодування. Це буде продовжуватися в протягом найближчих тижнів", - сказала вона.
"Досвід клієнта є пріоритетом номер один, і ми знаємо, що не завжди все виходить, тому ми будемо продовжувати робити кроки, щоб виправити ці звинувачення PDB, де вони повинні бути вирішені".
Міс Брейді сказав, що клієнти також можуть зв'язатися з Телстра безпосередньо, якщо вони вважають, що вони були залучені в скандал.
“Клієнти можуть перевірити свої рахунки. Якщо їх хвилюють якісь звинувачення, вони не знайомі, вони можуть зв'язатися з нашою командою. У нас є спеціальна команда тут, щоб допомогти клієнтам, які думають, що вони можуть бути порушені", - сказала вона.
"Слід також пам'ятати, що в переважній більшості випадків наші клієнти вважали за краще на ці послуги".
За даними Австралійська Комісія з конкуренції і споживачам представник (АССС), тягар не ляже на Телстра, щоб дотягнутися до клієнтів.
“Деякі клієнти б законно зроблених покупок. Телстра не може знати просто тому, що з'являється заряд, якщо клієнт хотів придбати підписку чи ні", - сказав він новини.ком.ау.
ЦЕ ТЕЛСТРА БЕРУЧИ НА СЕБЕ НІЯКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ?
У четвер федеральний суд виніс своє рішення після того, як АССС і telstra спільно стверджується, що оператору платити штраф, що відносяться до управління своєю служби ПДБ.
Судом встановлено, що в 2015 і 2016 роках, Телстра не адекватно інформувати клієнтів, які вона ставила ПДБ за замовчуванням на своїх мобільних рахунків, що означає, якщо клієнти зверталися Контент через цей сервіс, навіть ненавмисно, вони були оголошені безпосередньо на оператора.
"Послуги ПДБ були визнані як проблеми для більш широкого телекомунікаційної галузі і в той час ми зробили ряд кроків, щоб поліпшити наші процеси, ми визнаємо, що ми могли б зробити більше і зробити це швидше," пані Брейді сказала.
Голова повідомленням accc рід Сімс гримнув Телстра за сумнівну практику.
“Тисячі клієнти telstra мобільний телефон мимоволі підписався на передплати без необхідності ввести реквізити платежу і підтвердити свою особистість. За допомогою впровадження та експлуатації прямі Преміум тарифікацію послуг, Телстра, які приносять значні прибутки, надаючи клієнтам несанкціоновані звинувачення", - сказав він в заяві.
“Телстра було відомо, що діти були в небезпеці ненавмисно підписавшись на телефон члена сім'ї. 10 мільйонів доларів штрафу, накладеного судом визнає серйозність поведінки telstra ст. На думку АССС, така поведінка стає нижче очікувань співтовариства для відповідного корпоративного поведінки".
ВРАЗЛИВІ СЛУЖБИЦе повний список сторонніх сервісів, які ловлять клієнтів в пастку підписки. Телстра більше не підтримує ці послуги.
Продовжувати розмову в коментарях нижче або з Метью Данн на Facebook і Twitter.
Категория: Hi-Tech