Помилку ви робите, коли справа доходить до мобільних даних
Опубликованно 07.11.2018 23:55
Ми стаємо краще не будемо за наш ліміт мобільних даних, які швидше за все можна списати на той факт, що середній шапку даних істотно зросла в останні роки.
Але дані опитування з сайту споживчими Шукач.ком.АУ показує, що австралійці були як і раніше стягується плата за додаткову мобільних даних в минулому році близько 181 млн. дол. Це порівнюється з $259 млн роком раніше.
За даними опитування понад 2000 мобільних клієнтів, 15% австралійців регулярно перевищує їх ліміт трафіку, порівняно з 20 відсотків у 2017 році.
При середній вартості промисловості в розмірі $10 за кожен додатковий ГБ і консервативно оцінюючи кожного користувача смартфона пройшло кепка даних всього 1 ГБ, це становить $181 млн, сумарно витратив на зайвих витрат на передачу даних протягом останніх 12 місяців.
Кажуть, що тільки 4 відсотки людей вони завжди йти за їх щомісячний ліміт даних.
За даними опитування, в середньому австралійці на мобільний тарифний план з лімітом даних 10ГБ. Це залежить від 6ГБ в 2017 році.
“Немає ніяких сумнівів, наш апетит зростає. Як нація, АБС показує дані, які ми використовували 246,765 терабайти даних з квітня по червень цього року", - сказав експерт Шукач технік Алекс Кідман.
Необмежені плани даних не поспішали прийти на австралійському ринку, але великі телекомунікаційні компанії почали пропонувати їм в останні місяці. У липні, Телстра був першим, щоб запропонувати справжній безлімітний (без дроселювання при певних обставинах), але це приходить з здоровенний $199 місяць цінник.
Між тим, Vodafone пропонує плани з 60 до 120 Гб даних на нормальній швидкості мережі, Слідом за безлімітний трафік для використання в Австралії на швидкостях до 1,5 Мбіт / с. В планах близько половини вартості необмежену пропозицію Телстра на три місяці за ціною $60, $80, або $100.
Докладніше: оператор теплового воєн за необмежену даних
"Тільки Vodafone і Telstra мають необмежені плани даних, і конкурувати з цим, більш дрібні гравці підняли їх утримання дані," Містер Кідман сказав.
Він закликає абонентів мобільного зв'язку, які на старі контракти зателефонувати їх оператору і попросити збільшити ліміт у своїх даних.
"Якщо ви не змінили наш план протягом двох років, ви повинні ходити по магазинам навколо і ви помітите великі зміни в співвідношенні ціни і якості, коли справа доходить до даних," сказав містер Кідман.
Категория: Hi-Tech