Управління майбутнім: моделі Tesla 3 огляд продуктивності
Опубликованно 24.12.2018 11:55
Передача була незграбною, ледве працює інструкція, він боровся, щоб піднятися пагорби навіть з ноги на підлогу, і я впевнений, що його двигун з чотирма циліндрами, що викидаються парів достатньо, щоб Ал плакати.
Але це був мій перший автомобіль, мій перший справжній досвід водіння, і відкрила новий світ для мене. Більшість з ким я спілкувалася, був дуже схожий досвід зі своєю першою машиною, і які сформували їх сприйняття водіння автомобілів і до цього дня.
Що сприйняття того, що автомобіль і як він повинен вести повністю переписаний у модель Тесли 3. Він входить в нову епоху автомобілебудування та транспорту, що ви не знали, що було необхідно, поки ви не відчуєте. Насправді, це автомобіль, який буде буквально загнати себе.
Модель Тесла 3.
Останній автомобіль Тесла Модель 3 є на сьогоднішній день найбільш важливим автомобіль компанії на сьогоднішній день. Це той, який повинен привезти вас і я в електромобіль революції і в цьому новому світі технології керованих машин.
Модель 3 буде продаватися за ціною близько 60 000$, коли він приземлиться в Австралії в середині 2019, набагато більш вигідною точки входу для електричний автомобіль більше націлений на маси. Його першим автомобілем був невеликий, двох місний спорткар, а другий і раніше найпопулярніша модель, Модель S являє собою розкішний седан, який починається в добре більш ніж 120 000 $в Австралії за голі моделі кістки.
Розумні машини просто отримали доступну модель 3 за ціною $60к.
Тесла вже отримав понад 500 000 депозити для моделі 3, в тому числі з точки зору австралійських покупців. І він боровся в останній час, щоб не відставати виробництва вимагає, однак спірні генеральний директор Елон Маск стверджує компанія, нарешті, знаходиться на шляху до Хіт Модель 3 виробничих цілей.
Однак, що більш дешева модель, що Tesla вже про багато говорить не зовсім буде готова, коли вона вийде, так як компанія була зосереджена на виробничій лінії більш високого класу модель з продуктивністю товщі прибутку.
Дана версія буде продаватися за ціною близько $100,000, коли вона потрапляє на наші береги, і цю версію я тут недавно їхав в Сполучені Штати.
Моделі Tesla 3: автомобілі майбутнього.
Модель 3 націлений виключно на БМВ 3-ї серії, Мерседес-Бенз C-класу і Ауді А4, у всіх сенсах і специфікація. Його молодша модель конкурує з базовою моделлю німецької трійки, в той час як Елон Маск постійно говорить про те, як модель продуктивність навіть краще, ніж легендарний седан продуктивність BMW М3.
Ваше перше враження про моделі 3 буде, як вона виглядає, і це досить спірно. Особисто я знаходжу це дуже непривабливий зовні автомобіль, з передньої та задньої частин автомобіля дивляться стисло і невідповідним.
Що ви думаєте про моделі Tesla 3 екстер'єр? Привабливим або непривабливим?
Що розплющило виглядають, хоча максимізації повітря-ефективність і простору. З лінії витонченіше, вона має менше опору, що означає, що потрібно менше енергії від батареї автомобіля, збільшуючи свій асортимент. У той час як роздавлений кінці дозволяють автомобілю мати більш короткі, більш спритні колісна база і ще є зручне кількість місця в салоні.
В тому, що простір в салоні, хоча значно менше, ніж модель S, Дуже місткий і зручний. Заднє сидіння відчуває себе набагато більш просторим порівняно з BMW 3-ї серії або Мерседес-Бенц C-клас.
Тесла вміє створювати цей номер, тому що електромобіль не вимагає передачі або трансмісії тунель запустити через середину автомобіля як традиційних бензинових автомобілів і повністю використовує переваги цього додаткового простору.
Центр автомобіля-це, звичайно, масовий 15-дюймовий сенсорний екран, який контролює майже все в ньому. Це де ваш спідометр показав, де ви можете управляти музикою, налаштуваннями автомобіля і температуру. У США, є також додаткові послуги, такі як веб-браузер, але це не включене в австралійських автомобілів.
Модель Тесла 3 не має приладової панелі — просто гігантський 15-дюймовим сенсорним екраном.
Там немає приладової панелі, що означає, що швидкість автомобіля відображається на екрані, а не прямо перед вами. Однак приблизно через 30 хвилин водіння ви швидко звикли до цього і це буде не проблема. Бути приємним доповненням, хоча хедз-ап дисплей на лобовому склі буде.
Основний сенсорний екран виглядає красиво. Це кристально чиста і дуже простий у використанні. Ландшафтний дизайн теж набагато краще, ніж модель з — можливість відображати більше інформації ближче до ока рівні, порівняно з портретом-орієнтованої моделі з екрану.
Здебільшого, все контролюється і управляється на одному екрані легше і краще, ніж просто про будь-який інший машині я був в — з одним винятком.
Це склоочисники, за замовчуванням це авто, так що вам не доведеться турбуватися, але я знайшов автоматическ-установки, щоб бути занадто консервативним і хотів перетворити його вгору.
Зараз на більшості автомобілів — це простий хід зробили на рульовому колесі стебло, але на модель 3 вам потрібно спочатку натиснути кнопку на ніжці, а потім змінити його на екрані — занадто багато роботи для такої простої функції.
Коли ви подивіться на решту інтер'єру, це досить неоднозначні результати. Вітрове скло, яке простягається далі через дах, ніж більшість автомобілів-це фантастичне, ваш зір набагато краще, і він насправді зробив це дивним подорожував автомобілем, тому що ви могли бачити так багато у вікно.
Крісла були дуже зручними, і підтримуючу, з моїм пасажиром фактично називаючи їх найбільш зручними сидіннями, які вони коли-небудь був. Хоча мені особисто подобається сидінь Вольво більше в її нинішньої моделі, це не дуже далеко.
Мій улюблений, але, мабуть, самі тонкі частини моделі 3 Інтер'єр, як кондиціонер працює. Замість того, щоб мати дюжину повітря-вентиляційні отвори і вентилятори упоперек автомобіля, він має один довгий розріз через приладову панель, акуратно заправлені, так що ви не помітите його. Тоді він має тільки один вентилятор, що працює на Близькому.
Однак, ця система використовує дуже розумний "повітряного множника" технології, схожі на ті химерні вентилятори Дайсон, який розганяє повітря по всій машині. Це означає, що вентилятор працює набагато тихіше, навіть коли це дійсно згинати, і це також не вибух прямо на вас — рівномірно поширюючи навколо машини для охолодження весь автомобіль вниз. Досить охайно.
Це не всіх влаштовує-раз в інтер'єрі, хоча, особливо в моделі подання. Якість збірки просто не до нуля з німцями на даний момент ціною. Вагон, в якому я була "веганом Тесли шкіра", який насправді просто фантазії пір'ї, як той, який ви хотіли отримати на 50 $Джей-Джея піджак. І він відчуває себе дешево.
$100,000, а також BMW або Audi, шкіри і її зшивання зазвичай родзинкою корабля, відчуваючи себе неймовірно розкішним. І як ці конкуренти продовжують удосконалювати свої інформаційно-розважальних систем і цифрових екранів, Тесла більше не може розраховувати на його мінімалістський великий екран, щоб покрити цей дефіцит якості.
Крім того, панелі на дверях і центральній консолі відчуває себе дешевим і пластик-му, в той час як деякі бункери часто не закривається до четвертої або п'ятої спроби закрити їх.
Тепер, якщо це була базова модель 60,000$, ви могли б скоротити його деяку слабину, але в моделі продуктивністю 100,000 $плюс м3-конкурента, це непробачно.
Моделі Tesla 3
ЯК ЦЕ ГНАТИ?
Це де модель 3 продуктивність дійсно сяє. У той час як модель S був дуже швидко в прямій лінії, він відчував, що човен при спробі взяти його на поворотах. Легше, коротше, Модель 3 змінює все, що хоч, що робить його по-справжньому неймовірно швидких спортивних автомобілів.
Так, по прямій, ще можна штампувати дросельної заслінки на землю і бути відкинута назад у своєму кріслі з 335квт влади і 640nm крутного моменту на сигналі у всі часи. Але він також буде робити набагато більше, ніж це.
Ми взяли модель 3 навколо гори Оаху на Гаваях, щоб перевірити все це, і він не розчарував.
Кидати в моделі 3 в будь-який кут, і він може тримати неймовірною швидкістю, перетворюючись на гострий і твердий, як БМВ М3, маючи при цьому все 640nm машини крутного моменту, щоб витягнути тебе на запаморочливих швидкостях. Я ніколи не водив машину, яка може витягнути тебе в кут, так швидко і з такою легкістю — це дійсно божевілля.
Більш низький центр ваги завдяки розміщенню акумуляторів під автомобіль значить його кути надзвичайно плоскими, в той час як поєднання більш коротку колісну базу і привід на всі колеса, дозволяє йому перетворитися в кутах дуже гострі і з навантаженнями стиснення, що більшість водіїв не був би досить хоробрий, щоб навіть намагатися йти досить швидко, щоб скасувати його.
Ви можете майже рогатка себе на кожному розі з будь-якій швидкості вам подобається. Це один з найбільш захоплюючих досвід водіння у мене був.
Хоча моя єдина скарга-зупинення. Це нормально, рівні дороги, але коли ви намагаєтеся вирізати гірських дорогах з менш ніж ідеальних дорожніх умов, ДТП та ударів, і може бути трохи полохливий.
Слем дросель хоч і буду тягнути його назад в лінію. Він повинен регульованою пневматичною підвіскою, яка стверджує, що Тесла найближчим часом, хоча.
Як тільки ви закінчите підривання гірських дорогах по смішним темпі, Модель 3 буде цивілізованим машині по дорозі через місто. Це страхітливо тиха, гладка поїздка, і краще все — таки автопілот.
Моделі Tesla 3
Автопілот-це, по суті, ранній попередній перегляд того, що скоро стане повністю безпілотних автомобілів. Це буде додаткові $10,000 чи так по моделі 3, коли він приземлиться, але це гроші варто витрачати на мій погляд.
Фільм двічі ніжкою індикатора, і він буде включити режим. Звідти, автопілот використовує купу датчиків, щоб тримати свою швидкість адаптивних до машин навколо вас, а також керівний себе в провулку. Я пройшов хорошу розтяжку на шосе з автомобілем сам для мене — навіть зміні смуги руху, коли ви говорите це.
Це трохи моторошно спочатку — але на консолі допомагає полегшити цей страх, показуючи вам всі автомобілі, вантажівки, мотоцикли і людей, що датчики можуть виявити, даючи вам більше впевненості у своїх можливостях.
Там ще трохи пройти, перш ніж він буде повністю готовий до кінця свого очі для сну водія здібності, але по більшій частині по шосе він може зробити роботу, що дозволяє трохи розслабитися і відпочити вашому мозку трохи про тих, далеких поїздок. Він просигналить на вас, щоб потім взяти на себе, якщо вона починає програвати, де Лейн.
Але цього буде тільки краще з більш оновлення програмного забезпечення на лінії вниз — Елон Маск каже, що з датчиків, встановлених на моделі 3С варіант, що він буде готовий для драйвера управління, і це просто оновлення програмного забезпечення СМАРТС всередині них, які потребують роботи.
А щодо електричний драйвінг рейндж? Це самий задається питання навколо електричних автомобілів. Модель 3, має заявлену дальність близько 350kms в стандартної моделі, в той час як модель продуктивності я був в має заявлену дальність приблизно 500км. Це збирається бути трохи менше в Реалі, але на диво не так вже набагато менше. У тому числі трохи швидкісної їзди по пагорбах, через приблизно 400 км водіння мені вдалося передати ключові спині з трохи більше, ніж 10% заряду залишилося в машині.
Що означає для більшості людей, ви можете легко їздити на вихідні у столиці і буде добре. Протягом тижня, по ідеї ви підключіть його в свій гараж і зарядити його в той час як ви спите, як ваш телефон.
Тесла також має свою мережу нагнітач, який знаходиться на східному узбережжі Австралії зараз, і ще кілька розкидані по Західна Австралія і Південна Австралія. Ви можете додати близько 300-400 км діапазону для вашої моделі 3 тут приблизно 40 хвилин.
Набагато повільніше, ніж заправивши автомобіль бензином, але якщо ви час це право з обідньої перерви, це не повинно бути проблемою.
Зараз би я купити один? У той час як його інтер'єр underwhelms мене у порівнянні зі своїми конкурентами, в якості щоденного водія, я б купив модель 3 продуктивність.
Це дійсно почуває себе за кермом майбутнього — це швидко, весело, і розумніше, ніж будь-який автомобіль на дорозі, і буде коштувати вам $1000 і менше за строк володіння, ніж кожний з його конкурентів буде завдяки мінімальним обслуговування та заправки витрат.
У той час як мій Пасео навчила мене тому, що авто 20-го століття схоже, Модель 3 Тесла показав мені, що автомобіль 21 століття повинен відчувати.Що рухає Елон Маск?1:25
Харизматичний підприємець за таких компаній, як PayPal, Tesla і SpaceX є одним з найбагатших людей на планеті. Але це більше, ніж просто заробляти гроші на мускус. У нього є бачення майбутнього людства, і воно включає в себе повністю цій планеті.26 червня 2017рік назад/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/технології - синдиковані/
Категория: Hi-Tech