Повстання Netflix через додаток ціноутворення магазину може спричинити за собою неприємності для Apple
Опубликованно 09.03.2019 03:55
Помножте це на кожний платіж, зроблений через додатки для iPhone і ви можете зрозуміти, чому Netflix і інші компанії набридли про те, що вони вважають несправедливими Apple на ринку електроенергії.
В кінці минулого року компанія Netflix повстали проти плати Apple, яка може складати від 15 відсотків до 30 відсотків. Аналітики побоюються, інші компанії можуть піти.
І юристи, що представляють споживачів в очікуванні Верховного Суду США, справу звинувачення в тому, що Яблуко є несправедливим монополістом на ринку додатків для iPhone.
Негативне рішення в цьому випадку може відкрити юридична двері, яка в кінцевому підсумку може змусити Apple, щоб скоротити свої щедрі комісійні.
Що може означати погані новини для Apple, яка вже відійшла від спаду продажів iPhone, який підкосив її акцій на 25 відсотків.
Компанія позиціонує свій бум цифрових послуг, в той час як новий двигун прибутку. Цей план може вдарити заковика, якщо додаток магазин приймає удар, оскільки він в даний час проводить близько третини виручки компанії послуги.
Інвестори зараз висить на сервіси Apple, як "рятувальний круг на бурхливих морів" якраз коли він вже тікав, аналітик Macquarie цінних паперів Бенджамін Шахтар уклав після переїзду до Netflix.
Компанія Netflix становить лише частину доходів додаток від Apple, але він може вказувати на велику проблему для виробника iPhone.
Це додаток-магазин збори в основному натисніть Додатки самих розробників, хоча деякі проходять по вартості для користувачів свого додатку для iPhone. Spotify, який, наприклад, використовується для прихватки $3 на вартість його 10 $в місяць платна послуга — але тільки для користувачів, які зареєструвалися через свій iPhone або iPad.
Компанія Apple подвоїла цифрових послуг, так як споживачі чіплятися за старі моделі iPhone, шкодить продажу. Продажі iPhone від Apple в цьому році, як очікується, знизиться на 15 відсотків з минулого року US141 мільярдів доларів, на думку аналітиків, опитаних FactSet, ст.
Послуги, навпаки, як очікується, генерувати близько US46 млрд. доларів доходу в цьому році, за даними того ж опитування.
За оцінками р-н Шехтер магазині додатків складе US16 мільярдів доларів доходів. Ті, оцінок, послуг та доходів магазину додатків буде всього за три роки в два рази.
Компанія Apple раніше захищав систему в якості розумної компенсації для перегляду всіх додатків і забезпечує її магазин залишається надійним і безпечним місцем для електронної комерції. Google стягує оплату таких зборів у своєму власному магазині додатків, хоча бізнес не так залежимо від них.
Крім того, додаток гонорари, відділ послуг від Apple включає в себе доходи від Яблуко музики в потоковому служби, сховища iCloud, який Apple догляд, Apple, платити і оголошення комісій, які Google платить, щоб бути вбудованою в iPhone пошукових систем. Apple також очікується, розкачати його власного потокового відеосервісу в найближчі місяці, хоча деякі деталі доступні.
Можливості потокового конкуренції з Apple, можливо, викликало рішення Netflix в бар клієнтів з оплатою за нові відео-передплати через додатку для iPhone. Замість цього він направляє користувачів на свій сайт, таким чином уникаючи додаткових зборів. (Netflix зробив аналогічно з магазином додатків Google в минулому році.)
Додаток магазин-це величезний виробник грошей для компанії. Фото: Патрік Semansky
Netflix, виграв поодинці не поставити значну прогалину у фінансах компанії Apple, хоча він і заплатив Apple більше грошей у минулому році, ніж будь-які інші неігрові додатка, за даними App Енні, фірма, яка відслідковує ринок додатків.
Що сума вийшла близько US110 мільйонів доларів США, що становить 0,3 відсотка у відділ державних доходів, засновані на інформації, що розкривається в прибуток Apple дзвінків у минулому році. Тепер понад 30 000 додатків сторонніх розробників приймати передплати через магазин Apple.
Компанія Netflix відмовився обговорювати свої причини для припинення нові передплати через додаток магазин.
Але його рух привернуло ще більшу увагу до податок на магазин додатків, що інші технологічні компанії вже напали, як зловживання силою, що Apple накопичила з моменту відкриття свого магазину додатків років тому.
Майже три роки тому, Spotify також перестали приймати нові передплати через App Store компанії Apple. Його кроком стежить дебют Apple Music, який, очевидно, не доведеться платити ніяких комісій.
"Вони хочуть, щоб їх торт і з'їсти нас", - заявив представник сервісу Spotify Джонатан принц сказав Ассошіейтед Прес в 2016 році. "Ми знаходимо це погано для споживачів, несправедливо по відношенню до споживача і, у кінцевому рахунку, те, що може заглушити музика потокове передплата через дошку."
Спотифай регулярно нагадує про несправедливість програми-плата від Apple системи заявок цінних паперів. Компанії не відповіли на прохання дати інтерв'ю для цієї історії.
Spotify вже давно перейшли на плату Apple для клієнтів. Картина: Дон Еммерта
Кілька інших додатків охопити якомога більше клієнтів, як Netflix і Spotify, роблячи його навряд чи, що бунт проти магазину додатків комісій Apple будуть сильно набрякати, сказали Ghodrati Амір, директор ринку висновки додатки для Енні.
Apple, здається, не бути стурбовані. Насправді, це, як повідомляється, вимагають ще більш високою комісією — приблизно 50 відсотків — на Нетфликс-як Служба новин, що вона намагається створити з різними видавцями, згідно з нещодавно "Уолл Стріт Джорнал" доповідь, заснований на невідомих людей, знайомих з ходом переговорів.
Ця пропозиція зустріла опір з Нью-Йорк Таймс", "Вашингтон Пост" та інші видавці, які вважають, що Apple намагається використати свою ринкову владу для вилучення надмірних зборів.
Більшість виробників додатків, однак, занадто турбуються про втрату доступу до додатку магазинах виступити проти зборів. Епічних ігор, творець популярної зараз Fortnite відео гри, був помітним виключенням.
Генеральний директор епік Тім Суїні накинувся на збори як "паразитні втрати" в грі відео-конференції 18 місяців тому.
"Ми повинні бути сердиті про це, і ми повинні постійно бути напоготові для інших рішення, і нові шляхи для досягнення геймерів," Суїні сказав у той час. З тих пір, епічні відмовився випускати його зараз Fortnite додаток в Google Play Маркет для Android телефонів, хоча її, як і раніше пропонують iPhone версія.
Але співачка відкрила власний магазин додатків для всіх відео-ігор, створених для персональних комп'ютерів, і займає всього 12% від виручки — якої, що р-н Шехтер страхи, Яблуко в кінцевому підсумку можуть примушувати до прийняття, а також.
Містер Суїні транслювати заклик для розробників програми на своєму акаунті в Twitter в січні, незабаром після новини про зламав Netflix відмовившись від системи підписки Apple.
30-відсоткову комісію "остаточно руйнує економіку підприємств розповсюдження контенту, як Netflix, Spotify і розпалює, і будь-яких цифрових магазинів, які спрямовані, щоб конкурувати," Суїні написав. "Це повинно змінитися в 2019 році!"
Категория: Hi-Tech