Телефонних рахунків скасовано для медичних працівників на фронті


Опубликованно 04.04.2020 13:05

Телефонних рахунків скасовано для медичних працівників на фронті

Компанії Vodafone і Optus відмовляєтеся від звинувачень мобільний доступ для клієнтів, які зареєстровані медичних працівників протягом двох і трьох місяців відповідно.

Телстра каже, що медичні працівники в свою клієнтську базу вже отримують допомогу в рамках раніше прийнятих заходів, повідомив оператор.

"Ми відчуваємо велику повагу до нашим передовим медичним групам і визнати, що вони роблять феноменальну роботу в складних умовах," Телстра розповів новини.ком.АУ в п'ятницю вранці.

Telstra та інші телекомунікаційні компанії викотили ініціатив, щоб допомогти клієнтів, таких як забезпечення необмежену кількість даних для домашнього широкосмугового доступу і клієнтів малого бізнесу (багато плани вже включають в себе необмежений даних) і додавання додаткових даних для постоплатных абонентів мобільного зв'язку.

По темі: мерзенні зловживання медсестри на наших вулицях

Австралійські телекомунікаційні компанії пропонують ряд ініціатив, спрямованих на медичних працівників. Фото: Іна Фассбендер / АФП

Компанії Vodafone і Optus викотили інші зміни для всіх клієнтів, але пішли далі і призупинив платежі мобільний доступ для медичних працівників.

Тарифи мобільного доступу є частиною ваших щомісячних законопроект, який стосується того, як ви насправді використовувати мережу, але не включає витрати на телефон.

Це означає, що якщо ви працівник охорони здоров'я, на Vodafone або Оптус ви повинні будете заплатити тільки за ту частину законопроекту, яка платить за ваш телефон, якщо ви купили телефон на план.

Якщо ви приносите своє власне пристрій постоплатных клієнтів, ви не повинні нічого платити.

Ось це те, що на пропозицію.

Водафон

Бос Vodafone в Австралії Іньякі Berroeta сказав, що працівники охорони здоров'я не потрібно турбуватися про відключень.

По темі: Безкоштовні дзвінки на НБН як спайки руху

По темі: Чому у вас виникли затримки з Telstra

Протягом двох місяців, Vodafone буде пропонувати зареєстрованих практикуючих лікарів два місяці кредит на постоплатных плата за доступ або їх поповнення.

Оператор досі допрацьовує як медичних працівників застосувати для цього, але оголосив про мораторій на будь-які дії, пов'язані з неоплачених рахунків щонайменше до кінця квітня.

"Це означає, що працівників охорони здоров'я може потрапити на життєво важливу роботу вони роблять, і будьте впевнені, ми будемо тримати їх на зв'язку," Vodafone генеральний Іньякі Berroeta сказав.

Він сказав, що пропозицію серед "ряд додаткових заходів", щоб "підтримати тих, хто найбільше потребує в даний момент".

Оптус

Новопризначений генеральний директор Оптус Келлі Росмарин "Байєром".

По темі: Як очистити свій телефон, щоб уникнути розповсюдження вірусу

Optus є надання медичним працівникам три місяці від своїх гонорарів, але тільки для постоплатных витрат на мобільний доступу. Передоплати клієнтів не включаються і витрати на пристрої, як і раніше повинні бути оплачені, якщо вони у вас є.

"Це важкі часи, і ми визнаємо, що наші медичні працівники ставлять себе на передньому краї день у день, щоб захистити і допомогти австралійцям в ході цієї пандемії, і ми хочемо сказати "спасибі"," новий генеральний директор Оптус Келлі Росмарин "Байєром" сказав.

"Ми з гордістю визнаємо і підтримуємо герої на передовій, хто підтримує нас", - додала вона.

Клієнти, які стикаються з фінансовими труднощами, в тому числі малого бізнесу, також пропонується на вибір поставити їх збори на строк до трьох місяців, серед інших раніше оголошених ініціатив.

Цифровий знак-вгору Оптус пропозицію розпочнеться наступного тижня, і можна буде до кінця місяця.

Ці пропозиції доступні тільки для зареєстрованих медичних працівників, які є клієнтами Vodafone або Оптус.

ТЕЛСТРА

Телстра зобов'язався надати свого споживача і малого бізнесу клієнтів широкосмугового доступу безлімітний до кінця квітня.

Постоплатной мобільного та клієнтів мобільного широкосмугового доступу може отримати додаткові 25Гб даних для використання протягом 30 днів.

Абоненти передплатної системи розрахунків на МАКС, Екстра, плюс, свободу в будь-який час і безлімітних волі може отримати додаткові 10 ГБ за 28 днів, якщо у них є активне зарядки понад $40.

Інші абоненти можуть скористатися, до того ж є 30 днів, щоб використовувати дані.

Право пенсіонерів на домашній телефон план може зробити необмежену кількість місцевих, національних і 13/1300 дзвінки.

Дзвінки на мобільні телефони також безкоштовно в межах Австралії.



Категория: Hi-Tech


Спонсор

Спонсор

Спонсор

Тут ваша реклама