'Важливим випробуванням для усамітнення


Опубликованно 02.05.2020 19:45

'Важливим випробуванням для усамітнення

Груповий позов випливає з Оптус нібито розкриваючи особисту інформацію від 50000 клієнтів, у тому числі їх домашні адреси.

Оптус виявлені порушення в жовтні минулого року.

Корпорації, які розкривати особисту інформацію вони не повинні загрожувати штрафи згідно із Законом про конфіденційність.

За даними юристів Моріс Блекберн, це буде перший раз, коли дії класу, використовуючи даний акт був поданий від імені клієнтів, які вимагають компенсації.

По темі: величезна кількість коал завантажити вірус додаток

Моріс Блекберн юристи кажуть, що дії класу буде важливо перевірка законів про недоторканність приватного життя в Австралії.

Позов стверджує, Оптус не виконала свої обов'язки перед клієнтами шляхом розкриття їх особистої інформації, які спочатку збиралися для інших цілей, у тому числі шляхом розміщення інформації в телефонних довідників, які фірма каже, що покупці не згоду.

Позов також стверджує, що оператор не прийняв належних заходів для захисту конфіденційності своїх клієнтів.

Моріс Блекберн, старший юрист Елізабет о'ші сказав, що порушення конфіденційності були більш серйозною проблемою, так як компанії збирають все більше і більше інформації.

"Коли люди діляться інформацією про себе з компаніями, особливо великими, вони очікують, що дані будуть надійно зберігатися і використовуватися тільки в цілях," пані о'ші сказав.

“Дуже часто ми бачимо повідомлення про безгосподарність даних, і настав час для компаній, щоб нести за це відповідальність. Поганий практики в управлінні може мати реальні наслідки для людей, і для компаній розуміють, що ми повинні почати з ними в суді", - додала вона.

Огляди: кращі мобільні трансляції Буша

По темі: телефонних рахунків поширюється на вірус 'героїв'

Незважаючи на свій гасло згоди, нібито Оптус розкрив інформацію про клієнтів у нього не було дозволу.

Пані о'ші сказав, що позови були важливим правовим механізмом, що дозволило споживачам отримати компенсацію, коли їх довірою в корпорації був відданий.

Система “насправді, функціонуючої клас-дії є стримуючим фактором для корпоративного зловживання владою і сигнали для інвесторів, так і споживачів проступок має свою ціну, зміцненню довіри на ринку. Він також врівноважує силу великим компаніям, і дозволяє скривджених споживачів, щоб взяти їх."

Постраждалих Оптус клієнти можуть зареєструватися на позов по електронній пошті optusclassaction@сайт mauriceblackburn або зателефонувавши 1800 318 061.

Представник Оптус сказав "Оптус серйозно ставиться до своїх зобов'язань конфіденційності, і ми регулярно аналіз і аудит процесів, щоб забезпечити нашим клієнтам інформацію управляється надійно".

“При проведенні аналізу наших записів проти Сенсис списки в минулому році, ми виявили невідповідності. Ми просили Сенсис видаляти інформацію з онлайн-каталогу і ми сповістили всіх клієнтів, які могли постраждати", - додав прес-секретар, заявивши, що "Оптус яз співпрацювати з уповноваженим на це розслідування".



Категория: Hi-Tech


Спонсор

Спонсор

Спонсор

Тут ваша реклама