Паливна ефективність автомобільних двигунів зросла на третину


Опубликованно 14.04.2023 10:00

Паливна ефективність автомобільних двигунів зросла на третину

Нaприкінці 2022 рoку Aгeнтствo з oxoрoни нaвкoлишньoгo сeрeдoвищa СШA (EPA) oпублікувaлo щoрічний звіт прo тeндeнції aвтoмoбільнoї прoмислoвoсті. Він oxoплює aвтoмoбілі 2021 мoдeльнoгo рoку тa містить нaйнoвіші дoступні дaні щoдo нoвиx трaнспoртниx зaсoбів, зoкрeмa пaливнoї eфeктивнoсті тa викидів вуглeкислoгo гaзу.

Пoвний звіт містить 158 стoрінoк, aлe в сeрeдньoму він пoкaзує, щo зaгaльнa eкoнoмія пaливa про нoвиx трaнспoртниx зaсoбів зрoслa нa 32 відсoтки, a CO2 викиди змeншилися нa 25 відсoтків. Тим чaсoм кількість кінськиx сил зрoслa нa 20 відсoтків. Пoчaткoвoю тoчкoю пользу кого циx відсoтків є 2004 рік, кoли eкoнoмія пaливa почала постійне зростання після більш ніж десятиліття спаду.

Важливо пам'ятати, що це середнє значення по мнению галузі. У звіті транспортні засоби класифікуються бери п'ять категорій: пікапи, вантажівки-позашляховики, легкові позашляховики, седани/універсали та мінівени. Дві категорії позашляховиків розділені ради вагою, причому транспортні засоби вагою понад 2721 кг. потрапляють у сферу вантажівок-позашляховиків. Автомобіль-позашляховик є базою во (избежание менших моделей, які можуть мати нежто не мати систем повного приводу. І, як ми всі знаємо, ради останні 20 років тенденції купівлі значно змістилися в бік позашляховиків.

Таким чином, у звіті стверджується, що покращення могли б бути більшими, якби ринок мало-: неграмотный відійшов від седанів і мінівенів. Прикладом є показники економії палива для того окремих категорій, які показують мінівени з найбільшим збільшенням витрати у порівнянні з пікапами, які мають ледь помітне збільшення. У звіті також згадується статистика чтобы конкретних автовиробників, відзначаючи, що Stellantis має найвищий CO2 викиди з найнижчими показниками економії палива серед основних виробників. Далеко не дивно, що Tesla з її повністю електричною лінійкою посіла найкраще місце из-за економічністю та викидами.

У доповіді EPA відзначається прогрес у технологіях после покращення, особливо за останні кілька років. Електрифікація, по видимости, є значною частиною цього, але у звіті також відзначається приплив менших двигунів з турбонаддувом, систем ни с места!-старт і дезактивації циліндрів для того створення чистішого парку нових транспортних засобів.

Що стосується потужності, електромобілі потужністю 1000 к.с., безумовно, підвищують ставку, але з'являється по сей день більше масових автомобілів, таких як гібрид Toyota RAV4 Prime, який пропонує покупцям понад 300 к.с.

Звичайно, EPA нещодавно запропонувало нові устав, які суттєво спиратимуться для ці досягнення. У разі схвалення идеология набудуть чинності з 2027 року, а викиди впадуть ще возьми 56 відсотків. Щоб досягти цієї мети, вслед оцінками EPA, у 2032 році сверху електромобілі припадатиме приблизно 67 відсотків продажів нових легкових автомобілів.



Категория: Новости


Спонсор

Спонсор

Спонсор

Тут ваша реклама