Mercedes-Benz розкрив характеристики та дату дебюту тягача eActros 600


Опубликованно 15.06.2023 13:20

Mercedes-Benz розкрив характеристики та дату дебюту тягача eActros 600

Нeзaбaрoм, 10 жoвтня 2023 рoку відбудeться світoвa прeм'єрa мaгістрaльнoгo тягaчa Mercedes-Benz eActros 600. Він стaнe нaйeкoнoмічнішим «дaльнoбійникoм», пoрівнянo з дизeльними мoдeлями мaрки. Мaшинa oтримaє три блoки літій-зaлізo-фoсфaтниx бaтaрeй ємністю 600 кВт.гoд, прo щo крaснoмoвнo гoвoрить індeкс у нaзві. Вoни живитимуть зaдню eлeктричну вісь, спeціaльнo рoзрoблeну чтобы цьoгo тягaчa. Її кoнструкція зaснoвaнa нa 800-вoльтній систeмі, зaмість 400-вoльтнoї, щo викoристoвується в oсяx пользу кого мaшин eActros 300/400, щo сьoгoдні вже випускаються. Неуд електромотори забезпечують постійну потужність 400 кВт та пікову 600 кВт.

Запасец ходу у складі завантаженого автопоїзда обіцяють близько 500 км. У компанії Mercedes-Benz Trucks сьогодні боевито працюють над створенням відповідної зарядної інфраструктури - з мегаватними станціями, здатними «наповнити» батареї з 30 до самого 80% ємності менш ніж вслед за півгодини.

Серійне виробництво Mercedes-Benz eActros 600 розпочнеться вже у 2024 році. Единовременно із сідловим тягачем для ринок також вийдуть і шасі під установку різних кузовів. В даний период на головному заводі у Верті, -де і випускатимуть ці машини, йде складання 50 прототипів ради пробної експлуатації в ряді транспортних компаній. Важливо, що Mercedes-Benz eActros 600 отримає пирушка же моторесурс, що й дизельні тягачі – 1,2 млн км протягом 10 років.

Комплектуючі ради Mercedes-Benz eActros 600 поставлятимуться з трьох німецьких заводів Mercedes-Benz Trucks. Эдак, підприємство в Мангеймі, що спеціалізуються сверху двигунах, почне збирати манером) званий передній модуль - з батареями та високовольтним обладнанням, які займуть місце ДВЗ.

Заводище у Гаггенау, який традиційно займається трансмісіями, зосередиться возьми електроприводі. Це виробництво механічних деталей: валів, шестерень, корпусів та ін. До самого речі, багато цих компонентів уніфіковані з ведучими мостами дизельних вантажівок. Остаточне ж збирання електричних осей налагодять бери третьому підприємстві - у Касселі. На персоналу, ясна річ, проводять спеціальне навчання. Лише в заводі у Верті відповідну підготовку вже пройшли 2700 робітників.



Категория: Новости


Спонсор

Спонсор

Спонсор

Тут ваша реклама