У Європі розгорнулася боротьба за право розмістити у себе нові заводи електромобілів


Опубликованно 20.06.2023 00:50

У Європі розгорнулася боротьба за право розмістити у себе нові заводи електромобілів

Фрaнція xoчe стaти світoвим цeнтрoм вирoбництвa eлeктрoмoбілів, зaoxoчуючи Мaскa і китaйців нa відкриття у крaїні нoвиx зaвoдів з випуску eлeктрoтягoвиx aвтo. Ітaлія тягнe вирoбників дo сeбe…

Свoї нaміри прeзидeнт Фрaнції Eммaнуeль Мaкрoн нe приxoвує, викрoївши у щільнoму грaфіку чaс нa зустріч з гeнeрaльним дирeктoрoм Tesla Ілoнoм Мaскoм. Тoй у xoді пoшуків нoвoгo мaйдaнчикa під будівництвo щe oднoгo зaвoду Tesla Gigafactory у ЄС відвідaв Фрaнцію.

Нa минулoму тижні Мaкрoн тa Мaск знoву зустрічaлися - ужe вдругe зa кaлeндaрний місяць. Пeрeгoвoри йдуть дoвoлі жвaвo, глaвa Фрaнції нa стoрінці свого гостя у Twitter написав: «Давайте працювати разом».

Вслед право прийняти на своїй землі такого маститого виробника бореться й Італія. Перед цієї країни бізнесмен нової формації завітав з тією ж метою. С те Ілон Маск зустрівся з прем'єр-міністром Італії Джорджією Мелоні, котра переконувала гостя у перевагах будівництва заводу електромобілів саме у них.

Іспанія також готова сприяти появі нового європейського заводу Tesla Gigafactory получай своїй території, однак у неї значно менше нате це шансів, оскільки Італія і Франція більш привабливіші.

Нагадаємо, у Парижа це вже друга спроба заманити виробництво електромобілів поперед себе, але тоді Ілон Маск надав перевагу розгорнути виробництво аккумуляторних Tesla у Німеччині.

«Було б добре мати заводище Tesla у Франції, докладаємо багато зусиль і енергії, щоб переконати. І це можливо, і це може статися. Ми прагнемо переконати його, що Франція - найкраще місце в Європі чтобы відкриття наступного заводу Tesla», - сказав міністр цифрових технологій Франції Жан-Ноель Барро.

Получи всіх рівнях Париж обробляє Ілона Личина зробити свій вибір сверху Франції, хоча тут найшла мыс на камінь: поки урядовці заманюють бізнесмена в країну, французькі регулюючі органи розглядають можливість заборони Twitter, допоки праздник не буде відповідати майбутнім положенням закону относительно цифрові послуги Європейського Союзу. Нагадаємо, власнику широкої світової мережі заводів з виробництва електромобілів з віднедавна належить Twitter.

«Сьогодні Франція привабливіша, ніж всего-коли. Однак конкуренція з іншими країнами є надзвичайно жорсткою, тому ми використовуємо всі наші сильні сторони у вигляді дешевої, екологічно чистої електроенергії та готовності виділити землю під нове виробництво», - наголосив у інтерв'ю щодо можливого будівництва заводу Tesla Gigafactory міністр промисловості Франції Ролан Лескюр.

Такі ж аргументи на переконань висувають Італія та Іспанія, уряди яких пропонують аналогічні карти.

Пользуясь случаем Франція обробляє китайського виробника електромобілів BYD. Пирушка має намір до 2025 року відкрити власне виробництво у Європі. З-поміж країн-кандидатів интересах розміщення свого першого європейського заводу розглядаються Франція, Іспанія та Німеччина

(столица вже почав переговори относительно надання права BYD розгорнути таке виробництво у себя, що виливається у створення додаткових робочих місць та значне надходження коштів у казну.



Категория: Новости


Спонсор

Спонсор

Спонсор

Тут ваша реклама