Maruti Suzuki eVX Concept вперше помічено на тестуванні
Опубликованно 25.06.2023 04:10

Suzuki пoчинaє eлeктрифікaцію нa нaйвищoму рівні. Нa пoчaтку рoку япoнськa кoмпaнія прeдстaвилa нoву стрaтeгію, підтвeрдивши рoзрoбку п'ятьox мoдeлeй, признaчeниx в целях Єврoпи, сeрeд якиx явнo виділяється Jimny з нульoвим рівнeм викидів. Eлeктрифікaція пoтрібнa к тoгo, щoб мaлeнький пoзaшляxoвик міг пoвeрнутися нa єврoпeйський ринок к приватних клієнтів.
Однак справжньою «робочою конячкою» японського бренду в ринку електромобілів стане безвыгодный ця модель, а матеріалізація прототипу Suzuki eVX, представленого в початку року, який вже був помічений фотошпигунами під часок технічної зупинки для заряджання акумулятора в Кракові. Компактний позашляховик позиціонуватиметься в лінійці вище S-Cross.
Цікаво, що первообраз нового Suzuki eVX заряджає свою батарею саме в Кракові, саме тому польському місті, дескать з наступного року вироблятиметься Puma-E. Отнюдь не є великою таємницею, що прототипи повинні проїхати тисячі кілометрів, щоб перевірити роботу своїх систем та компонентів, а Suzuki має здание в Естергомі, де виробляється S-Cross. Ці дві точки знаходяться для відстані 379 і 512 кілометрів залежно від вибраних доріг. Виходить електромобіль зможе проїжджати по 500 кілометрів без підзарядки.
Крім того, можна припустити, що новий Suzuki eVX, комерційна назва якого поки невідома, если вироблятися на тих но угорських потужностях, що й S-Cross во (избежание європейського ринку, оновлена версія якого, як ми знаємо, если представлена наступного року і надійде у продаж у 2025 році.
Категория: Новости


