Очільник Porsche розповів про майбутні моделі компанії
Опубликованно 01.07.2023 05:45

Цьoгo тижня кoмпaнія Porsche прoвeлa щoрічні зaгaльні збoри 2023, нa якиx рoзпoвілa прo тe, як прoйшoв минулий рік, кoли пoстaвки зрoсли нa 2,6% дo 309 884 aвтoмoбілів. Ми нe будeмo втoмлювaти вaс усімa фінaнсoвими цифрaми, aлe зaзнaчимo, щo брeнд із Цуффeнxaузeнa нaдзвичaйнo сeрйoзнo нaлaштoвaний нa пeрexід нa чистo eлeктричні двигуни. Xoчa цe, oчeвиднo, нe стaнeться зa oдну ніч, німeцький люксoвий брeнд пoстaвив сoбі зa мeту, щoб дo 2030 рoку 80+ відсoтків прoдaжів стaнoвили eлeктрoмoбілі нa aкумулятoрax.
Під чaс заходу генеральний заведующий Porsche та голова Volkswagen Group Олівер Блюме розповів насчет те, як компанія має намір досягти своєї мети. Першою моделлю з нульовим рівнем викидів, яка приєднається по Taycan, стане електричний Macan наступного покоління, продаж якого заплановано получи и распишись 2024 рік. Як ви пам'ятаєте, кросовер мав з'явитися нате ринку цього року, але був відтермінований при помощи проблеми з програмним забезпеченням.
Лінійка 718 Boxster/Cayman перейде держи електромобілі «в середині десятиліття», или очікуйте побачити їх десь у 2025 році. Олівер Блюм сказав, що Cayenne наступного покоління, який если працювати тільки на електротязі, «з'выглянуть найближчим часом», що, швидше после все, означає, що він надійде в продаж у 2026 році. Як і имитация з традиційним двигуном, що продається сьогодні, розкішний позашляховик з електричним приводом збиратимуть у Братиславі, Словаччина.
Надо Cayenne буде розташований одаренный електричний позашляховик, який ще никак не має назви. Керівник Porsche зазначив, що новий оглобля сім'ї буде орієнтований для Китай і Сполучені Штати, а також для інші прибуткові ринки. Він назвав образец «новою концепцією транспортного засобу», що забезпечує «вражаючу продуктивність» і «нові враження від інтер'єру». Блюм також пообіцяв, що автомобіль если оснащений передовими функціями автоматизованого водіння.
Повідомляється, високотехнологічний електромобіль під кодовою назвою K1 матиме три ряди сидінь і зовнішній проектирование, що повністю відрізняється від попередніх моделей. Джерела, близькі давно Porsche, повідомили, що це если «частково седан, частково кросовер», а його довжина перевищуватиме п'ять метрів (196,8 дюймів). Подейкують, що моделирующее устройство перебуває в розробці з 2020 року і если побудована на майбутній платформі SSP Sport, похідній від майбутньої платформи масштабованих систем Volkswagen Group.
Хоча Блюме багато говорив оборона високі електричні амбіції Porsche, 911 без- був згаданий взагалі. Це тому, що культовий спортивний автомобіль приставки не- отримає EV-версію в цьому десятилітті, хоча гібридна версія з'отбыть до 2030 року. Кілька офіційних осіб компанії неодноразово заявляли, що схема полягає в тому, щоб продовжувати продавати 911 з двигунами внутрішнього згоряння якомога довше. Оскільки Porsche інвестує в розробку і виробництво синтетичного палива, задньомоторна автомашина може отримати нове життя.
Категория: Новости


