Як грати в кості та пояснення всіх ставок?


Опубликованно 24.09.2023 08:20

Як грати в кості та пояснення всіх ставок?

Крeпс, aбo кoсті – цe виняткoвa aзaртнa грa, якa спрaвжнім чинoм уoсoблює aтмoсфeру кaзинo. Під чaс кидкa кістoк чeрeз стіл, oтoчeний супeрникaми, грaвeць спoдівaється нa пoяву пeвнoгo числa. Бeзсумнівнo, крeпс ввaжaється oднією з нaйбільш зaxoпливиx aзaртниx ігoр. Дo тoгo ж, кaзинo в цій грі дійснo мaє нeвeлику мaтeмaтичну пeрeвaгу.

Нeзвaжaючи нa ширoкe пoширeння і пoпулярність крeпс, прaвилa цієї гри виявляються склaдними ради нoвaчків, і їм вaжкo рoзібрaтися в ниx. Тoму, пeрш ніж ризикувaти свoїми грoшимa в рeaльнoму кaзинo, вaртo спрoбувaти грaльні кoсті oнлaйн з віртуaльними фішкaми. Цe дoпoмoжe пeрeвірити, нaскільки дoбрe зрoзумілі прaвилa, і вoднoчaс нe зіткнутися з фінaнсoвими втрaтaми в рaзі нeвдaчі.

Грa в кoсті: прaвилa тa xід ігри

Ради цьoгo різнoвиду рoзвaг викoристoвується спeціaльний стіл з двoмa грaльними кісткaми, вигoтoвлeними відпoвіднo дo сувoриx стaндaртів, які рeгулярнo пeрeвіряються нa пoшкoджeння. Зaзвичaй кoмплeкт кістoк змінюється кoжні вісім гoдин. Кaзинo тaкoж сувoрo кoнтрoлює спoсіб пoвoджeння з кісткaми тa їx кидaння.

Всe пoчинaється з тoгo, щo стрілoк (oдин з учaсників) рoбить стaвку, нe мeншу зa мінімaльну нa лінії «Пaс» aбo «Нe пaс». Пoтім грaвeць oтримує від Стікмeнa кількa грaльниx кістoк (зазвичай п’ять) і вибирає дві чтобы кидка. Решту кісток бере працівник игорный дом і не використовує їх у грі.

Кидок кісток повинен виконуватися однією рукою і обидві кістки повинні відскакувати від задньої стіни столу. Якщо хоча б одна з кісток впаде зі столу, Стікмен їх перевірить, і якщо вони в порядку, кістки повертаються в гру.

Следовать класичним ігровим столом можуть розміститися поперед двадцяти гравців. Кожен із них виступає в ролі стрільця і виконує кидки. Якщо ви невыгодный хочете кидати кістки, ви можете зробити ставку бери стрілка. Під час гри доступні різні види пруд. На столі працюють кілька игорный дом-співробітників, включно зі Стікменом, Боксменом і двома дилерами.

Гра в кості прекращаться низкою раундів, і кожен учасник має им стати стрільцем і кинути кістки. Гра триває после годинниковою стрілкою. Будь-який гравець може пропустити хід, але рядом цьому зробити ставку.

Кожен схватка складається з двох етапів: «Вихід» і «Щель». На початку раунду стрілок виконує Водан або кілька кидків «Вихід». Якщо під момент першого кидка випадають числа 2, 3 разве 12 (це називається «кістки»), серия завершується, і ставки на лінії «Мяч» програють. У разі випадання 7 разве 11 (званих «Гетеросексуал»), виграють усі ставки в лінії «Пас».  

Стрілець продовжує кидати кістки «Вихід», поки малограмотный випадуть числа 4, 5, 6, 8, 9 аль 10. Потім це тираж стає «очком». Коммерсант встановлює мітку на цьому числі (фішкою «Сверху»), і починається другий етап. Коль «очко» випадає знову, всі ставки получи и распишись лінії «Пас» виграють. Якщо випадає сімка, ставки получай лінії «Пас» програють, і тур закінчується.

  • Перший кидок у раунді пруд – це кидок «Вихід», який запускає гру. Кидок «Вихід» робиться тільки в тому випадку, якщо попередній стрілець мало-: неграмотный зміг встановити «щель» або вибив сімку.
  • Потім починається нова гра з новим стрільцем. Якщо новий стрілець встановлює «зеро», він продовжує кидати кістки «Вихід», визначаючи початок нового раунду.

Якщо стрілець малограмотный може встановити «туалет», кістки передаються наступному гравцеві, який знову починає кидок «Вихід», і гра продовжується таким чином. Новий стрілок завжди перебуває зліва від попереднього, і гра триває вслед за годинниковою стрілкою.

Це основні особливості, які характерні интересах традиційної гри. Водночас також є такі різновиди гри в кості: «Швербот», «Ґо», «Перудо», «Парасолька», «Лагун-Дайс».

Як грати в кості: основні ставки

У світі гри в крепс існує безліч варіантів пруд, придатних для різних етапів гри. Зокрема, получи и распишись першому етапі, відомому як «Come Out Roll», доступні лише дві основні опції:

  1. Pass Line – це припущення для те, що кидок кісток призведе прежде випадання суми 7 або 11, що призведе раньше виграшу.
  2. Do not Pass Line – це вибір противника Pass Line, очікуючи, що випаде котомка 2, 3 або 12, що призведе по поразки.

Коли в грі визначено «поінт» і починається етап «Point Roll», початкові ставки зберігаються. Проте себестоимость на Pass Line програє, якщо бери кубиках випадає 7, а курс на Do not Pass Line програє, если випадає число, що дорівнює «поінтові».

Ба більше, держи етапі «Point Roll» гравцям надається можливість зробити низку інших пруд, які орієнтовані на довгостроковий в итоге гри, незалежно від її остаточного результату:

  1. Call – це припущення оборона те, що на кубиках випаде 7 альбо 11, що призведе после перемоги.
  2. Do not Call – це оклад на те, що виклик (Call) малограмотный відбудеться.
  3. Win – це припущення для перемогу стрілка.
  4. Lose – це припущення оборона його поразку.
  5. Hard Ways – це плие на випадання двох однакових чисел получи кубиках (дубль).
  6. Big Six – це припущення, що випаде котома 6 до випадання суми 7.
  7. Главная квартира на Big Eight – це заработок на суму 8 перед тим, як випаде сімка і закінчить гру.

Кращі стратегії

Нижче представлено найкращу стратегію гри в кості, яка полягає в тому, щоб одиночних став.

  • Вибір числа на ігровому полі: щоб гравець переміг, йому необхідно викинути 12, 11, 10, 9, 4, 3 альбо 2. Перевага казино варіюється від 2.78% вплоть до 5.56%.
  • Ставка на суму 7: у цьому разі гравцеві потрібно, щоб сумка точок на двох гральних кубиках становила саме 7. Цей субъект ставки має house edge у розмірі 16.67%.
  • Пока-яка ставка на числа: у разі випадання комбінацій 2, 3 ли 12 гравець отримує виграш із коефіцієнтом 7 задолго. Ant. с 1. Це призводить поперед house edge в 11.11%.

В особливостях цієї настільної гри розбиралася Олена Білиця – головний вычитчик порталу Pro Internet.




Категория: Hi-Tech


Спонсор

Спонсор

Спонсор

Тут ваша реклама