На інноваційному автозаводі Hyundai в Сінгапурі працює всього 100 осіб


Опубликованно 18.12.2023 01:45

На інноваційному автозаводі Hyundai в Сінгапурі працює всього 100 осіб

Всeрeдині сінгaпурський зaвoд eлeктрoмoбілів Hyundai нaгaдує сцeни якoгoсь дaлeкoгo утoпічнoгo мaйбутньoгo. Спoт, рoбoт-сoбaкa з Boston Dynamics xoдить, прoвoдячи пeрeвірку якoсті, aвтoнoмні рoбoтизoвaні грабли рeтeльнo зaкручують бoлти тa встaнoвлюють склooчисники, a сaмoкeрoвaні нaзeмні трaнспoртні зaсoби пeрeміщують кoмпoнeнти тa eлeктрoмoбілі в різні зoни зaвoду.

З тaкoю кількістю aвтoнoмнoгo oблaднaння людськa присутність мaйжe нe пoтрібнa. Шістдeсят відсoтків зaвдaнь викoнують рoбoти, скaзaв oдин із нaшиx учaсників, який відвідaв зaвoд у Сінгaпурі минулoгo місяця. A чтобы вирoбництвa 30 000 aвтoмoбілів нa рік пoтрібнo лишe 100 працівників.

Це безграмотный типовий автомобільний завод. Це «мікрофабрика», спрямована получай переосмислення виробництва шляхом створення автомобілів у «клітині», а малограмотный на традиційній виробничій лінії. Цікаво, що мікрозавод Hyundai, як випливає з назви, набагато менший вслед за традиційні автомобільні заводи.

Наприклад, гігафабрика Tesla в Техасі має площу понад 930 000 квадратних метрів, що приблизно дорівнює 100 футбольним полям, і має потужність к виробництва понад 250 000 електромобілів бери рік.

Завод Hyundai в Сінгапурі, одна з трьох виробничих баз чтобы Ioniq 5, окрім Південної Кореї та Індонезії, охоплює лише 86 000 квадратних метрів із річною виробничою потужністю 30 000 автомобілів.













Як строгость, складальна лінія - це місце, дескать транспортний засіб збирається крок из-за кроком, коли він рухається вздовж конвеєрної стрічки. (человеческое та роботи працюють у тандемі, щоб виконати ці завдання. Стандарт Hyundai на базі клітинок принципово безвыгодный відрізняється, але забезпечує більшу гнучкість.

У камерах роботи встановлюють компоненти автомобіля, перш ніж переключиться до наступної зони. Ключова відмінність полягає в тому, що клітини можна програмувати после допомогою конкретних інструкцій, починаючи від встановлення компонентів в целях різних варіантів одного автомобіля аль закінчуючи роботою над ни крошки іншою моделлю. Традиційні складальні лінії потребуватимуть значного переоснащення исполнение) подібної адаптивності.

Однак заводик у Сінгапурі - це більше технологічна вітрина, він створений интересах міських районів, де потрібно зекономити простір. Навряд ли чи це революційне виробництво найближчим между прочим буде впроваджене по всьому світі, особливо в США після страйків профспілок.

Однак такий фабрика викликає занепокоєння, і особливо прикро знати, що в заводі, який може виготовляти 30 000 електромобілів получи рік, працює лише 100 людей. Чи збирається Hyundai будувати більше таких підприємств? Чи будуть інші копіювати Hyundai? Ми ще невыгодный знаємо. І ми сподіваємося, що ні. Але з огляду получай те, що індустрія повально більше рухається до штучного інтелекту та автоматизації в усьому світі, щоб підвищити ефективність і зменшити витрати, цей фабрика, безперечно, вартий уваги.



Категория: Новости


Спонсор

Спонсор

Спонсор

Тут ваша реклама