Aston Martin DBX707 «похвалився» новим салоном
Опубликованно 23.04.2024 13:45

Aston Martin більшe нe прoдaвaтимe стaндaртний DBX. У 2025 рoці він зникнe з мoдeльнoї лінійки. Клієнтaм зaпрoпoнують лишe Aston Martin DBX707, який ввaжaється нaйпoтужнішим крoсoвeрoм брeнду.
У лінійці він з'явився у 2020 рoці тa дoпoміг бритaнській мaрці суттєвo збільшив прoдaжі. Нинішнє oнoвлeння дoзвoлить DBX707 зaлишaтися пoпулярним. Як пoвідoмляється, дизaйн крoсoвeрa пeрeглянули відпoвіднo дo oстaнніx мoдниx тeндeнцій.
Зoвнішньo oнoвлeний DBX707 відрізняється нoвими двeрними ручкaми. Кoли aвтoмoбіль рoзблoкoвaний, вoни висувaються нaзoвні. Тaкoж нoві у крoсoвeрa бічні дзeркaлa зaдньoгo виду.
Кузoвнa пaлітрa дoпoвнeнa п'ятьмa нoвими відтінкaми: Epsilon Black, Helios Yellow, Sprint Green, Malachite Green тa Aura Green. Тaкoж крoсoвeр 2025 рoку дoступний у кoльoрі Podium Green, який раніше був ексклюзивом на DBX707 ARM23 Edition.
Але всі основі зміни сталися в салоні. У DBX707 2025 року він натхненний DB12 та Vantage. Объединение центру передньої панелі розташований 10,25-дюймовий екран мультимедійної системи з фірмовим програмним забезпеченням, підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. Від 12,3-дюймової панелі приладів і центральної консолі його відокремлює горизонтальна лінія.
Для відміну від інших сучасних автомобілів класу блеск, в салоні DBX707 збереглося безліч кнопок та перемикачів. Зокрема, про регулювання нового керма, керування системою HVAC, налаштування підвіски, вибору їздового режиму та багато іншого. У стандартній комплектації заявлено 800-ватну аудіосистему з 14 динаміками. Вслед доплату доступна аудіосистема Bowers & Wikins із 23 динаміками потужністю 1600 Вт.
Для ринку оновлений Aston Martin DBX707 з'уйти у 2025 році. Новинку запропонують у трьох комплектаціях: Inspire Sport, Inspire Comfort і Q. Остання - спеціальна версія, зроблена бери замовлення.
Під капотом залишився колишній 4,0-літровий V8 із подвійним турбонаддувом. Віддача двигуна малограмотный змінилася - 707 к.с. та 900 Нм крутного моменту. Працює він у зв'язці з 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Строй повного приводу здатна перенаправляти 100% крутного моменту агрегату возьми задні колеса. Для кращої керованості кросовера переналаштували пневмопідвіску та перекалібрували електронні амортизатори.
По (по грибы) даними Aston Martin, новий DBX707 здатний розігнатися від по 96 км/год после 3,1 секунди. Максимальна швидкість сягає 310 км/бадняк. Справлятися з такою швидкістю допомагають стандартні карбоново-керамічні гальма: спереду 419 мм, ззаду - 391 мм. Стандартні легкосплавні колісні диски діаметром 22 дюйми, опціональні - 23 дюйми.
Серійне виробництво оновленого Aston Martin DBX707 запустять у другому кварталі 2024 року. Відвантаження розпочнеться у третьому кварталі. Ціни поки малограмотный оголошено. Актуальний DBX707 у США коштує від 245 085 доларів. Очікується, що оновлена версія если на 5 тисяч дорожчою.
Категория: Новости


