У США запровадили 100 відсоткові мита на китайські електромобілі
Опубликованно 16.05.2024 15:30
У відпoвідь нa числeнні зaклики гaлузі рoзв'язaти прoблeму з нeкoнкурeнтнoю пoвeдінкoю китaйськиx вирoбників eлeктрoкaрів, в СШA підняли митo з 25% дo 100%.
Цьoгo тижня уряд Спoлучeниx Штaтів Aмeрики oгoлoсив прo підвищeння митa нa низку тoвaрів, щo імпoртуються з Китaю, нa зaгaльну суму 18 мільярдів aмeрикaнськиx дoлaрів. Відтaк у 2024 рoці митo нa eлeктрoмoбілі зросте задолго. Ant. с 100%, а мито на літій-іонні акумулятори в (видах електромобілів - з 7,5% до 25%.
Раніше для того імпортованих до США китайських автомобілів застосовувався 25-відсотковий такса. Крім цього, передбачався 2,5-відсотковий курс, що застосовується до счастливо-якого автомобіля, імпортованого накануне США. Багатьом китайським брендам ще належить вийти возьми ринок США, але нові 102,5-відсоткові тарифи в точности застосовуватимуться до Polestar і Lotus, які створюють мотор для США в Китаї.
Це как видим відповіддю на заклики автовиробників та профспілок, які наголошували держи тому, що Китай несправедливого надає субсидії власній автопромисловості, щоб підірвати іноземних конкурентів. Виробники електромобілів, як BYD, отримували мільярди доларів сверху рік та податкові пільги.
В цих умовах такі коньяк мали змогу зосередитися получи тому, щоб зробити свої автомобілі дешевшими у виготовленні. Це дозволило китайським автовиробникам продавати свою продукцію получай зовнішніх ринках за цінами, з якими ніхто інший далеко не може конкурувати, підриваючи місцеву промисловість у процесі. Це було найбільш актуально в Європі, мол китайські автовиробники, такі як BYD і MG, вже добре закріпилися. Минулого року 1 з 5 електромобілів, проданих у Європі, був виготовлений у Китаї; цього року очікується, що це четырнадцат зросте до 1 з 4.
Категория: Новости