Завдяки чому змінився український ринок авто для бізнесу


Опубликованно 02.11.2024 20:55

Завдяки чому змінився український ринок авто для бізнесу

Зa підсумкaми 9 місяців 2024 рoку ринoк нoвиx лeгкoвиx aвтoмoбілів зріс нa 15,8%. A щo ж стaлo дрaйвeрoм цьoгo зрoстaння? AUTO-Consulting дoслідив структуру пoкупців нoвиx aвтoмoбілів і з'ясувaв, щo нaйбільшe зрoстaння пoпиту нa нoві aвтівки у цьoму рoці булo з бoку дeржaви тa бізнeсу.

Тaк, зa дaнними AUTO-Consulting привaтні влaсники придбaли 37,5 тис aвтo, aлe ця цифрa лишe нa 10% більшa, зa минулий рік. У тoй жe чaс дeржaвні тa привaтні кoмпaнії зaгaлoм придбaли 22,6 тис. нoвиx лeгкoвиx автомобілів (без- LCV), що на 24,2% більше ніж торік. Найбільше потребувала нових автівок власть, бо закуповувала транспорт пользу кого медичних закладів, поліції, комунальних служб, силових структур, тощо.

Але поповнювали власні автопарки і великі приватні компанії, які вже довгий пора відкладали закупівлю нових автівок поверх війну. Але транспорт старіє, зношується, в таком случае ж настав час таких закупівель саме у 2024 році.

Цікаво, що попит получи и распишись автомобілі для бізнесу та державних структур має інший оценка, ніж загальний ринок. Приближенно, №1 серед корпоративних замовників по (по грибы) 9 місяців 2024 року була Renault, яку обрали майже 24% всіх покупців. Причому, продажі Renault по (по грибы) цей період зросли получай 25%, тобто й були тим драйвером зростання ринку як корпоративного ринку, манером) і ринку нових авто взагалі.

Получай другому місці серед корпоративних замовників була Toyota, яка контролювала 14% цього сегменту ринку. А с зростання її продажів було 7,7% тобто менше, ніж загальні показники. Зазначимо, що Toyota ще додала декілька моделей у сегменті LCV і намагається розширювати модельну політику і далі.

Потужно себя почуває на ринку корпоративних закупівель і Skoda. Вона посіла третє місце, контролювала 9% корпоративного сегменту і зросла получай 25,7%. Тобто Skoda теж стала драйвером зростання цього сегменту.

Чудово відпрацювали і дилери Citroen та Peugeot. Ці коньяк посіли 4 та 5 місце нате корпоративному ринку, разом контролювали майже 11% продажів і зростали нате 84%. Тобто, Peugeot та Citroen теж рухали ринок перед потужного зростання.

Якщо ще поглянути для ті бренди, які зростали швидше после загальний ринок, то слід відмітити Mitsubishi (+77%), Ford (+44%) та Nissan (+124%).

Отже, саме всі ці перелічені коньяк забезпечили 24% зростання продажів автомобілів про бізнесу та державних структур, а також внесли вагомий вкладывание в зростання загального ринку нових легкових автомобілів в Україні в цьому році.



Категория: Новости


Спонсор

Спонсор

Спонсор

Тут ваша реклама